Art - Fawn Cotton

Good evening everyone ♬ . After 'years' a new picture of me. Maybe you've already seen this : KLICK This is the finished version. I didn't had any picture in my head when I started drawing. So it's really nothing special. There is another bigger project in my head which I want to draw next week, after I'll hand out my written homework. Until then ... I hope you like this one.♥


Can you see the little crane ? A friend of mine made it, when she was around last weekend. She just took a little piece of paper lying around and made it. Pretty amazing isn't ? When I was in Japan, an old women showed me how to make one, but it was too difficult for me.

Comments

  1. sehr schönes bild und toller blog! seid wann blogst du schon ? mach weiter so:)

    ReplyDelete
  2. Vielen Dank ♪ Ich blogge seit Januar 2009 - damals allerdings noch bei LiveJournal. Im Mai diesen Jahres habe ich dann angefangen hier auf blogspot zu posten. :)

    ReplyDelete
  3. thats very good and nice color i love your drawing!:)

    ReplyDelete
  4. Aiii~ das Bild ist sehr schön...und uh....ich erkenne den reudigen Kranich~ <3
    I'll teach you to make paper cranes today~~

    ReplyDelete
  5. thank you 奔驰 ~ ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  6. hääää ich kenn mich nicht aus...
    entweder bwekommst du jez zwei komentare oder nur einen ^^
    jedenfalls das bild is wunderschön *-*
    die gesichtszüge und die blumen im hintergrund send traumhaft *-*
    ja ich verfolg dich unddu bist mir sympatisch weil du xx hörst ;)
    liebste weihnachtsgrüßchen

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

☆ Gamescom 2016 ☆ Ambassador-Annie ► Part. 2

☆ Gamescom 2016 ☆ Ambassador-Annie ► Part. 1

☆ COSTUME ☆ Princess Kakyuu - Sailor Moon

☆ COSTUME ☆ Madoka Kaname - Puella Magi Madoka Magika

☆ COSTUME ☆ Princess Aurora - Child of Light