Thursday, July 14, 2011

Cosplay Competition

First of all I want to Thank you for all your nice comments and your support for my exams. ♥ I hope you are all enjoying your summer hollidays ? Next week will be my last exam and I'll have a long holliday till the beginning of october. I'm so looking forward to it !

|Cardigan - Promote|Shirt - Primark|Shorts - H&M|Shoes - H&M|Tights - H&M|Necklace - Claires|Headdress - Monki|

So last weekend me and my friends went to a Cosplay Competition. First time in my life being a jury-member. I was very excited. I think we did a very good job. (for our first time) I hope everybody is happy about their position and understands our decisions. Because it was only a small compition - there where lots of very young Cosplayers. We were really surprised about their good work. I hope they'll continue cosplaying. ♥ Normally I didn't talk to others than my friends in that scene so it was kinda refreshing talking to new people.

 photos taken by :  click

拜拜 ♥

7 comments:

  1. Hab sie von Colours XD also Hamburg.

    ReplyDelete
  2. Naja hatte ein paar "dolly black" zum Geburtstag bekommen von nem Kumpel und war mir deshalb sicher, dass sie doch ganz gut sind. Und für den Preis geht das... aber ich war auch erst unschlüssig, aber es geht xD

    ReplyDelete
  3. pretty cosplayer! please visit my blog sooN!

    ReplyDelete
  4. Is that the wig you use for Noki?

    ReplyDelete
  5. I'm follow now from Tokyo
    Please follow back me
    OKAY?

    ReplyDelete
  6. Wow :D Ich erdreiste mir mal auf deutsch zu schreiben ;)
    Die Perü ist total niedlich und Hochwertig, nich? :D. Auf jeden Fall steht dir verdammt gut!! Sehr süßes Outfit noch dazu.
    Ich sehe du lernst Chinesisch...Ich kann nur Japanisch und hab einen ziemlichen Respekt vor dem Chinesischen, finds aber klasse, wenn man sich dem stellt!!

    Danke auch, dass du meinen Blog verfolgen möchtest ^_^ Ich habe zwar keine niedlichen Outfits und bin keine solche Schönheit, aber ich hoffe er wird dir trotzdem irgendwie gefallen. Ich verfolg dich ab jetzt natürlich auch :D Freu mich auf viele viele Einträge!
    Ciaooo

    ReplyDelete